Witamy w idealnym sklepie rowerowym!
[ zadzwoń do nas: 506 132 366 ]

sprawdzony sklep i serwis

sprawdź opinie naszych klientów na google i facebook'u!

darmowa wysyłka akcesoriów

jeśli zamówisz akcesoria za więcej niż 300 zł - wysyłka kurierska gratis!

odwiedź nasz sklep stacjonarny

poznań - ul. bukowska 82/84
 

O co chodzi?

Sprawa jest dość prosta, już wyjaśniam!


Jak w wielu biznesach mamy dwa typy graczy:


1. Małych sklepikarzy, którzy działają lokalnie, znają swoich klientów, budują wokół siebie małą zgraną społeczność i pomimo wielu niedogodności związanych z prowadzeniem takiego typu biznesu, robią to, bo to kochają. To właśnie my, żeby nie było wątpliwości ;)


2. Po drugiej stronie są "Internetowcy", których portretuję tutaj jako tych złych właśnie. Zanim im dołożę, napiszę jednak co w nich jest dobrego, bo nie są czystym złem. Dobre w nich jest to, że oferują produkty w bardzo atrakcyjnych cenach i te produkty mogą być u nas już następnego dnia. Złe jest to, że sklepy stacjonarne wyglądają przez to na drogie i słuchanie tekstów "widziałem w Internecie taniej" jest dla nas teraz codziennością.


W przypadku zakupu np. pary majtek nie można popełnić większego błędu i żeby je zacząć nosić, nie wymaga to większego wysiłku i wiedzy. Ale rower? To już zupełnie inna historia, utarł się już nawet w naszym światku slogan: "internet roweru Ci nie naprawi"


Pozwól, że wyjaśnię w punktach to gdzie leży problem. Kupujesz rower w internecie i...:


1. Dostawa. Kurier musi dostarczyć bardzo dużą paczkę, więc raczej odpada dostawa do pracy. Musisz upewnić się, że ktoś będzie w domu żeby ją odebrać. 
2. Rozpakowujesz paczkę. Ooo! Rower jest w częściach, a na stronie było napisane, że będzie gotowy do jazdy :(
3. Składasz rower. ...niby tylko kilka śrubek tu i tam, ale nie idzie to tak gładko. Odpalasz YouTube! Ale ten rower na filmiku jest inny... :(
4. W końcu gotowe! Co zrobić teraz z tym wielkim kartonem? :(
5. Idziesz pojeździć! Niby rower jedzie, ale jakoś tak ciężko... przerzutki nie działają... siodełko jakieś takie niewygodne...
6. Myślisz: "Poproszę o pomoc w lokalnym serwisie!"
Ty: Dzień dobry! Proszę o pomoc, kupiłem ten rower w Internecie, sam go złożyłem, ale nie działa tak dobrze jak mój stary rower.
Mechanik: Dzień dobry. Tak z chęcią pomożemy, ale zapraszam za miesiąc, bo teraz w kwietniu mamy klientów zapisanych na miesiąc w przód, już otwieram kalendarz...
Ty: :(

Historia bez happy endu...



A teraz jakby to mogło wyglądać:


1. Kupujesz rower w internecie, a jako adres dostawy podajesz adres lokalnego sklepu rowerowego (dla Poznaniaków jest to One More Bike oczywiście)
2. Rower jest dostarczony do serwisu bez problemu, ponieważ jest tam zawsze ktoś kto może odebrać paczkę w godzinach pracy kuriera. 
3. Doświadczony mechanik, składa rower, wykonuje tak zwany "przegląd zerowy" i odnotowuje to w karcie gwarancyjnej (jest to czesto warunkiem, aby podtrzymać gwarancję producenta na rower)
4. Mechanik dzwoni do Ciebie i mówi: Wszystko gotowe i można odbierać rower!
Ty: Happy end!



No dobra, ale dlaczego chcielibyśmy to robić? Już wyjaśniam. Po pierwsze nie będzie to za darmo, na początek wystartujemy z ceną 150 zł, a potem zobaczymy czy to się nam kalkuluje i jaki będzie odbiór klientów. Po drugie pozwoli Tobie "kupić" wymarzony rower jakiejkolwiek marki w Twoim lokalnym sklepie/serwisie. My jako sklep nie mamy dostępu do każdej marki z tego powodu, że sprzedaż rowerów danej firmy wiąże się z podpisaniem kontraktu, który wymusza na nas właściwie pełne podporządkowanie danemu dostawcy. Nie jest możliwe więc dla takich małych sklepów jak nasz mieć szerokiej gamy marek w ofercie.


Reasumując: dzięki tej usłudze kupujesz co chcesz i nie musisz mieć wyrzutów sumienia, że jest to inna marka niż to co oferuje na codzień Twój lokalny sklep. Przy okazji łapiesz dobrą ofertę cenową, którą może zaoferować tylko sklep internetowy. Dla nas jako serwisu jest to również szansa na pozyskanie Ciebie jako stałego klienta jeśli będziesz zadowolony z tej usługi. Oboje wygrywamy! Przybij piątkę! :)


1. Kupujesz rower w sklepie internetowym.

2. Jako adres dostawy podajesz: One More Bike, ul. Bukowska 82/84, 60-396 Poznań, numer do kontaktu dla kuriera: 506 132 366, osoba do kontaktu: Wojciech Walter - to ja :)

3. Piszesz do nas maila, kiedy możemy spodziewać sie przesyłki i co to będzie.

4. Budujemy rower i przygotowujemy go do jazdy.

5. Powiadamiamy Ciebie, źe możesz odebrać Swój nowy rower!

6. Przy odbiorze płacisz nam 150zł za tą całą operację (w przypadku mniej typowych rowerów cena będzie ustalana indywidualnie)