);
ROWERY
NA ZAMÓWIENIE

Nasza specjalność to rowery przygodowe

Rower przygodowy = rower trekingowy, rower turystyczny, touringowy, rower górski, rower crossowy, gravel, przełaj, fat bike, składak itd. Reasumując, może to być każdy rower, ale ważny jest pewien szczegół *

Przez lata działania jako One More Bike zbudowaliśmy dziesiątki rowerów na specjalne zamówienie. Każdy z nich był tworzony z pewną wizją do czego ma służyć w przyszłości, ale generalnie do mniejszych i większych rowerowych przygód właśnie.

Nabraliśmy dużo doświadczenia będąc w kontakcie z klientami, zbierając recenzje sprzętu, dowiadując się co by zmienili, a co okazało się strzałem w dziesiątkę. To doświadczenie wykorzystujemy za każdym razem kiedy tworzymy kolejny rower.

* rower przygodowy to nie taki, który sam powoduje „przygody”, zawodząc w środku lasu gdzie nie ma zasięgu sieci komórkowej. To taki, który pozwoli zapomnieć, że jest się na rowerze i pozwoli cieszyć się wyprawą.

Przecież można wybierać z setek modeli od dziesiątek producentów, dlaczego tyle zachodu o rower?

Proponujemy rower “skrojony” pod Ciebie:

Dobór komponentów idealnie pod Twoje potrzeby, a nie tak, żeby rower wpadał producentowi w odpowiednie widełki cenowe, albo wzbudzał zachwyty u masowego odbiorcy, bo ma np. hydrauliczne hamulce tarczowe.
Seryjne rowery składane są w dużych fabrykach, gdzie liczy się czas, a nie dbałość o szczegóły.
Komponenty takie jak jak łożyska suportu, albo łożyska sterowe w seryjnych rowerach to najczęściej niższej jakości części, na które nie zwraca się od razu uwagi bo ich nie widać, dopiero po jakimś czasie zaczynają się z nimi problemy.
KOŁA! Koła to serce roweru. Koła w seryjnych rowerach składane są maszynowo, bo to szybsze i tańsze. Nieważne, że obręcze, szprychy i piasty to komponenty z wyższej półki. Jeśli koło składa i centruje maszyna, efektem są ciągłe problemy z rozcentrowaniem i pękającymi szprychami. Jeśli jest się cięższym rowerzystą lub jeździ się z sakwami na fabrycznych kołach to ma się ten problem zagwarantowany.
Skąd się biorą zatem nasze koła? Budujemy je ręcznie ze sprawdzonych komponentów. Tak dobieramy obręcze, szprychy i piasty, żeby osiągnąć optymalne rozwiązanie specjalnie dla Ciebie.

Chcesz stworzyć dla siebie rower, który podoła wszelkim Twoim pomysłom?

Czekamy na kontakt! Napisz jakie są Twoje oczekiwania. Najlepiej na info@onemorebike.pl

Nie musisz wdawać się w techniczne szczegóły jeśli nie chcesz.

Jeśli masz już wybraną np. konkretną ramę, to świetnie, pomożemy “ubrać” ją w odpowiednie do Twoich potrzeb komponenty.

Zawsze pomocne jest jeśli podasz nam swój wzrost i długość nogi tzw. wewnętrznej.

Po omówieniu Twoich wymagań tworzymy szczegółową wycenę uwzględniająca wszystkie komponenty roweru.

Po konsultacji, czy wszystko jest zgodnie z Twoimi oczekiwaniami możemy przystąpić do pracy!

Wpłacasz zaliczkę, a my zamawiamy części u dostawców i gdy wszystko jest już u nas budujemy rower zaczynając od kół.

Najczęściej gotowy do odbioru sprzęt jesteśmy w stanie przygotować w ciągu 4 tygodni. Na bieżąco informujemy Cię o postępach. Rower można odebrać w naszym sklepie w Poznaniu lub wysyłamy go do Ciebie kurierem jeśli tak jest Tobie wygodniej.

Co masz do wyboru?

Ramy:

Surly
Salsa
All-City
Bombtrack
Brick Lane Bikes
Accent
...może masz inny pomysł?

Części:

Shimano
Sram
Avid
Dt Swiss
Sapim
H+Son
Brooks
Chris King
Cane Creek
SON
SP Dynamos
+ wiele innych

Akcesoria:

Tubus
Ortlieb
Topeak
Crosso
Busch & Muller
SKS
...i inne

Jako bazę lubimy wykorzystywać ramy Surly, ale nikogo nie zmuszamy na siłę. Dlaczego Surly? Oto kilka powodów:

ramy Surly są niezwykle wszechstronne, więc możesz zmieniać swój rower w miarę jak ewoluują twoje rowerowe zapotrzebowania.

Surly wyznacza standardy w rowerach wyprawowych, trekkingowych, touringowych, które potem są kopiowane przez bardziej mainstreamowe marki.

ramy wykonane są ze stali cro-mo 4130, bardzo wytrzymałej i zarazem sprężystej, więc wygodnej na dłuższych dystansach

posiadają wszelkie mocowania do błotników, bagażników, koszyków bidonu i innych akcesoriów są już na ramie i widelcu, więc nie trzeba “rzeźbić” żeby zainstalować wszelkie potrzebne rzeczy

prosty, nie rzucający się w oczy wygląd, malowane na jeden kolor, napisy można bez problemu odkleić jeśli lubisz “czysty” wygląd.

Bardzo fajną alternatywą dla ram Surly jest polska marka Accent, która ma w ofercie dużo ram aluminiowych w całkiem znośnych cenach. Mamy dostęp do różnych marek, więc jeśli masz coś innego na oku to pisz.

DOŁĄCZ DO GRONA NIESZABLONOWYCH ROWERZYSTÓW!

Nasi klienci są bardzo różnorodni. Wycieczkowcy weekendowi, niedzielni przejażdżkowcy, dojeżdżający do pracy na rowerze, tacy, którzy spędzają miesiące, albo lata w podróży i inni trudni do sklasyfikowania.

Wszystkich cechuje to, że chcą roweru, który wygodnie i bezproblemowo będzie służył im dzień po dniu.

Niektórzy z nich dzielą się swoją rowerową pasją i możecie zobaczyć w internecie dokąd zabrały ich dwa kółka.