Ogre to brat-siostra Troll'a, tylko że na dużych kołach. Ogre jeździ na kołach 29", a Troll 26". Obie ramy sa tak zaprojektowane, aby można było wyposażyć je we wszelkiego typu napędy: biegi przód i tył, single speed, piasta biegowa, biegi tylko z tyłu, ostre koło itd...
Zbudowany ze stali chromowo-molibdenowej 4130 i o sprawdzonej geometrii ramy takiej samej jak w modelu Karate monkey, Ogre to rower, który nadaje się do wszystkiego, eksploeacja nieznanych terenów, dojazd do pracy, jazda z przyczepką, turystyka rowerowa, zarówno ta po szosach jak i w terenie... można na nim również, tak po prostu sobie pojeździć!
Rama daje możliwośc zastosowania hamulców typu V-brake jak również tarczowych. Trzy mocowania koszyka bidonu, dużo miejsca na grube opony (bez problemu zmieścisz rozmiar 2,5"), mocowania linek pozwalają na poprowadzenie ich wszystkich w pełnej długości pancerzach co przekłada się na bezproblemowe działanie biegów i hamulców w nawet najgorszym błocie.
Ogre przychodzi w zestawie ze sztywnym widelcem odpowiadającym swoją wysokością amortyzatorom o skoku 80mm. Widelec posiada gwintowane otwory do montażu bagażników i błotników. Co odróżnia ramę i widelec Ogre`a od wielu produktów konkurencji, to możliwośc bezproblemowego montażu pełnej długości błłotników, bagażnika wraz z hamulcami tarczowymi. Widelec posiada potrójne otwory montażowe po obu stronach pozwalające na zamocowanie koszyków bidonu w niskiej lub wysokiej pozycji, lub przykręcenie do nich różnych bardziej specjalistycznych uchwytów doinnych akcesoriów.
Rama przystosowana jest do piast o rozstawie 135mm. Dropout`y posiadają mocowanie przerzutki, mocowanie hamulca tarczowego, gwintowane M10 x 1mm otwory do przykręcenia uchwytu przyczepek Surly Bill & Ted, punkt zaczepu dla piast Rohloff. Idea, która przyświecała podczas projektowania tej ramy to możliwość dostosowania jej do różnych potrzeb i różnych części i tych starszych jak również najnowszych.
Szeroki zakres rozmiarów od S do XXL (odpowiednik 24")
Kompletny rower wyposażony jest w rozsądny zestaw komponentów, wytrzymałych i sprawdzonych.
Jest to rower dla tych, których potrzeby zmieniają się z dnia na dzień, z tygodnia na tydzień, z roku na rok. Nic cię nie powstrzyma przed pojechaniem na nim rano do pracy, jazdą po lesie po pracy, wyprawą za miasto w weekend, czy miesięczną tułaczką z sakwami w wakacje.
BARDZO DOKŁADNE SPECYFIKACJE, GEOMETRIA RAMY ITP. DOSTĘPNE NA STRONIE SURLYBIKES.COM
- Rama - chromowo-molibdenowa 4130