Witamy w idealnym sklepie rowerowym!
[ zadzwoń do nas: 61 639 32 29 ]

szybka & darmowa przesylka rowerów

kupujac w onemorebike rower - otrzymujesz przesyłkę kurierską gratis!

darmowa wysyłka akcesoriów

jeśli zamówisz akcesoria za więcej niż 300 zł - wysyłka kurierska gratis!

odwiedź nasze sklepy

poznań - ul. bukowska 82/84, plewiska - ul. grunwaldzka 439b

Zestaw do konwersji roweru Rapid S-1000

1 990,00 zł

Dostępność: w sklepie - wysyłka 1-3 dni

  • 26"
  • 28"/700c
  • 24"
  • 27,5"
  • 29"
  • Mechaniczne (z linką)
  • Hydrauliczne
  • Na kwadrat
  • Inny

Zestaw do konwersji roweru Rapid S-1000

Kompletny zestaw zawierający wszystkie niezbędne elementy do zmiany zwykłego roweru na elektryczny (bez baterii). Sercem zestawu jest sterownik o mocy 1000W zasilający silnik przekładniowy Mxus z mocowaniem na kasetę oraz tarczę hamulcową. 

W naszym zestawie kupujesz silnik zapleciony już w kole o wybranej średnicy, a wszystkie wtyczki są gotowe do połączenia bez konieczności lutowania, zaciskania czy używania jakichkolwiek specjalistycznych narzędzi. 

Instalacja zestawu na rowerze nie powinna zająć dłużej niż 2 godziny osobie średnio zaawansowanej technicznie. Montaż odbywa się za pomocą klasycznych narzędzi typu śrubokręt czy klucz płaski (do odkręcenia koła), a niezbędne specjalistyczne narzędzia czyli klucz do przełożenia kasety i ściągacz do korb (do założenia czujnika PAS) dołączamy do pakietu w cenie.

 

Główne zalety:

  • sterowanie falą sinusoidalną - zapewnia większą kulturę pracy silnika - nie powoduje odczuwalnych drgań i jest bezgłośne,
  • wyświetlacz LCD – stała kontrola nad parametrami i temperaturą silnika, możliwość szybkiego przełączania pomiędzy zaprogramowanymi trybami (np. miasto, off-road)
  • kontroler w szczelnej obudowie z hermetycznymi wtyczkami sygnałowymi - odporny na trudne warunki pogodowe i deszcz.
  • czujnik kadencji - wspomaganie pedałowania – niezbędna by Twój e-bike mógł legalnie poruszać się po drodze a dodatkowo nie rezygnując z klasycznej jazdy na rowerze poruszasz się szybciej

 

Funkcje sterownika:
Sterownik jest w pełni programowalny za pomocą wyświetlacza LCD, działa w dwóch trybach:

  • wspomaganie pedałowania - czujnik PAS zamontowany na korbach wykrywa ruch korb i za każdym razem kiedy pedałujemy, silnik uruchamia się i pracuje z mocą jaką mamy ustawioną na wyświetlaczu
  • manetka - używamy kciukowej manetki aby przyśpieszać niezależnie od ruchu pedałów (jedziemy na rowerze jak na motocyklu)

 

Oba tryby mogą działać jednocześnie.

 

Uwaga: Zestaw jest zaprogramowany na ustawowe wartości prędkości i mocy (25km/h i 250W mocy). Zdjęcie blokady lub ustawienie jej na innym poziomie odbywa się poprzez menu na wyświetlaczu LCD i zajmuje 20 sekund. Blokada jest zdejmowana na stałe, ale można ją w dowolnym momencie przywrócić.

 

Programowanie sterownika:

•       ogranicznik prędkości

•       ogranicznik mocy

•       tempomat

•       sposób działania manetki (lub jej rozłączenie)

•       napięcia odcięcia sterownika

•       wielkość koła (20-29 cali) do poprawnego przeliczania prędkości

 

Prędkość maksymalna po zdjęciu blokady: około 50 km/h bez pedałowania

Maksymalny prąd: 22A

Nominalne napięcia zasilania: 48V

 

Wyświetlane na LCD:

•       stan naładowania baterii

•       prędkość w km/h lub mph

•       przebieg w km lub milach

•       długość trasy w km lub milach

•       czas trasy w sekundach/minutach

•       aktualna używana moc w Wattach (W)

•       poziom wspomagania

 

Zestaw zawiera:

•       sterownik Rapid C-1000

•       silnik zapleciony w kole z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową

•       manetkę kciukową

•       dwie klamki hamulcowe z czujnikami (na linkę) lub jeden czujnik magentyczny do hamulców hydraulicznych

•       czujnik PAS montowany pod korbę

•       wyświetlacz LCD z pilotem

•       wiązkę przewodową z wtyczkami hermetycznymi

•       specjalistyczne narzędzia – klucz do przełożenia kasety i ściągacz do korb

 

Silniki firmy MXUS dostępne w sklepie mają wbudowany czujnik temperatury.


*zestaw nie zawiera baterii

 

Szerokość montażowa silnika od 135 do 142 mm - zależne od systemu hamowania, mocowania w ramie oraz napędu. Może być konieczne lekkie rozgięcie tylnego widelca (odradzamy rozginanie ram karbonowych).

 

Uwaga: Zachęcamy do zakupu baterii w naszym sklepie - mamy pewność, że bateria i zestaw będzie odpowiednio do siebie dobrana pod kątem obciążenia, napięcia i konektorów.


E-BIKER to pionierzy w Polsce rowerów elektrycznych o dużej mocy. Ich produkty cieszą się dużym uznaniem wśród urzytkowników i mają świetny stosunek jakości do ceny.

 

Podjęliśmy z nimi współpracę ponieważ oferują świetny, kompletny katalog produktów do przerabiania rowerów na elektryczne, gdzie możemy znaleźć opcje dla każdego klienta, dopasowując wszystko bez problemu do Twoich potrzeb. Patriotyz lokalny oczywiście też gra rolę, mamy do nich niecałe 5 km!

 

Blog E-BIKER to biblia wszystkich tych, którzy myślą o tym żeby przerobić swój rower na elektryczny.

Napisz swoją recenzję

Napisz swoją recenzję

Brak szablonu dla modułu advanceblog