);
Straggler
  • Surly Straggler Custom
Straggler

Złożenie tego idealnego roweru to zawsze wieloetapowy proces. Najpierw ustalamy co ten rower ma „robić”, potem dobieramy ramę, która będzie naszą bazą. W co ją ubierzemy to kolejny etap. Koła i rodzaj napędu? Niektórzy wiedzą dokładnie co jest ich faworytem, a czasem eksperymentujemy. Podliczamy koszty i jak wszystko jest zgodne z założeniami nadchodzi czas zamawiania wszystkich części. Zawsze jest to z wielu źródeł, nie ma lekko jak chce się coś „na miarę”.

Ostatni etap, to zbudowanie roweru z tych kilkudziesięciu komponentów i gotowe! Projekt ze zdjęcia potrzebował jednak jeszcze dodatkowych etapów, ponieważ poza tym, że miał być pełnoprawnym rowerem przygodowym to miał się jeszcze składać w pół! Nie zaskoczyła nas ta koncepcja, bo w rowerowo-podróżniczym światku jest to znane rozwiązanie, ale w One More Bike robiliśmy to po raz pierwszy. Trzeba było wydeptać nowe ścieżki. O przecięcie ramy na pół poprosiliśmy Kajak Custom, który miał już doświadczenie ze złączkami S&S. Zamawia je się specjalnie z USA pod dany projekt i nie sprzedadzą ich Tobie o ile nie jesteś doświadczonym spawaczem ram. Po udanej operacji, rama pojechała do Wrocławia do mistrzów z Dreamworkers, aby pomalować miejsca, które były oszlifowane do gołej stali podczas instalacji złączek i domalowania detali.

Proste, co nie?